تو، من و چاپ روی کارتن: حقیقت

اگر مقداری ضایعات کارتن دارید و قصد دارید آنها را بفروشید بهترین خریدار ضایعات کارتن را پیدا کنید. آیا شما اطلاعاتی درباره ی چاپ دیجیتال کارتن پلاست دارید؟ می شود این جعبهها را از مقواهای موجدار با فلوتهای (شیارهای) مختلف بسازیم، همه چیز به این بستگی دارد که محصولات شما به چه میزان محافظت نیاز دارند. به طور کلی بر اساس میزان سفارش مشتری و نوع سفارش که می تواند جزئی یا عمده باشد، قیمت ساخت جعبه مقوایی مشخص می شود. در صورتی که مشتری هنگام سفارش چاپ دیجیتال بر روی ورقهای کارتن پلاست تمایل داشت که سفارش ماندگاری بیشتری داشته باشد از طریق وارنیش دستگاه فلت بد می شود میزان مقاومت سفارش را بهبود بخشید و مقاومت را بالا برد. در پایان به بررسی یکی از مهم ترین موارد در فروش کارتن های بسته بندی می پردازیم.

بسته بندی در موارد بسیاری مورد استفاده قرار میگیرد،هنگام خرید پک های کارتنی و مقوایی در ابتدا باید نوع محصول، ابعاد و وزن آن را بدانید و سپس جعبه مورد نظر را انتخاب نمایید. در هنگام خرید حتما نکات گفته شده را لحاظ کنید تا بتوانید با استفاده از آن ها بهترین خرید جعبه را تجربه کنید . کارتن ها بع تناسب کالا و محصولی که در داخل آن قرار می گیرد همچنین شرایط ترابری دارای ابعاد و اشکال مختلف بوده که از سه تا هفت لایه ( مسطح و کنگره ای متناسب با نوع سنگینی محتوا ) ساخته می شود . پس حتما قبل از نهایی کردن سفارش خود تمامی جوانب کار را در نظر گرفته و در صورت نیاز از افراد متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید. فروشگاه ثمین پک در زمینه فروش و چاپ قوطی ها و بسته بندی زعفران فعالیت می کند.

خرید کارتن بسته بندی عسل

در خصوص مورد دوم نیز رسیدن سالم و سلامت کالا به دست مشتری در ارج از مرزهای هر کشوری میتواند حساس ترین فاکتور به حساب بیاید. به دلیل اهمیت شکل ظاهری و جنبه تبلیغات آن، کارتنهای صادراتی معمولا دارای چاپ افست به همراه فرایند لمینت می باشند و چاپ افست به دلیل نداشتن محدودیت در ایجاد رنگ و چاپ انواع طرحها و زیبا به نظر رسیدن پک شما نقش اساسی را ایفا میکند.

چاپ غیر مستقیم (پیش چاپ):در روش غیر مستقیم چاپ روی کارتن ابتدا چاپ بر روی یک لایه ی نازک مثل کاغذ انجام و سپس، بر روی کارتن چسبانیده می شود. ۲ چاپ غیر مستقیم:در این روش از چاپ سطح چاپ شونده به طور غیرمستقیم با فرم چاپ در تماس است.

پس، چاپ یا به صورت تک مرحله ای و مستقیم یا دو مرحله ای و غیر مستقیم تکمیل می گردد. از آن پس، بهرهگیری از چاپ مصور به تدریج در روزنامههای دیگر نیز معمول شد. بسته بندی لوازم شکستنی با استفاده از کارتون های ضخیم و نایلون های حباب دار تهران اندیشه از دسته خدمات مورد استقبال مشتریان هوم سرویز در تمامی مناطق تهران و البته اندیشه است.این سرویس از جمله سرویس های مرتبط با جابجایی و حمل بار در تهران محسوب می شود. محصولات عرضه شامل انواع کارتن پستی سایز نیم 1/2، سایز 1، سایز 2 و سایز 3 و انواع پاکت حبابدار فرستنده گیرنده پستی و نایلون مشکی در سایزهای پاکت سی دی CD، پاکت 120، نوع A5، نوع A4، سایز بین A3 و A4 و در نهایت A3 می باشد. قهوه ای است و به شدت در برابر پاره شدن مقاوم است.

زمانی که جعبه به درب منزل مشتریتان میرسد و او میخواهد درب آن را باز کند، این احتمال وجود دارد که در حین پاره کردن جعبه به محصولتان آسیب رساند، لذا برای جلوگیری از این موضوع میتوانید یک لایه مقوایی دورتادور آن بپیچید. نکته مهمی که قبل از خرید باید توجه داشت خرید جعبهای با کیفیت بالا است تا در حین بستهبندی پاره یا خراب نشده و توانایی محافظت از محتویات درون خود را داشته باشد. آجیل ها را در مراسماتی مثل: عید، جشن ها و حتی بعنوان کادو و هدیه نیز استفاده می کنند.

محصولاتی مانند پسته و آجیل از مهم ترین صادرات کشورمان به حساب می ایند، به همین دلیل انتخاب کارتن بسته بندی پسته صادراتی و کارتن بسته بندی آجیل به شدت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. با توجه به اهمیت بالای صنعت بسته بندی در جهان به هیچ وجه نمیتوان از طراحی بسته بندی محصولات داخلی غافل شد. نکاتی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد همان مواردی است که میتواند نگاه و توجه یک خریدار را بر محصول شما نگهدارد. بنظر شما آیا طراحی بسته بندی خرما میتواند تاثیر مثبتی بر فروش آن داشته باشد؟

طول و عرض و ارتفاع این کارتنها میتواند دقیقاً مطابق با ابعاد محصولات شما باشند. یعنی طول و عرض و ارتفاع بسته مطابق با خواست و نظر مشتری تعیین میگردد و طبق سلیقه او جعبه کارتنی و مقوایی را تهیه مینمایند. ما میتوانیم طراحی این جعبه ها را مطابق با میل و سلیقه شما تغییر داده و دکمههای قفل کن، دسته یا پانلهای نمایش به آنها افزود. اشکان پک با طراحی و مشاوره در این زمینه در کنار شماست.

تاریخ چاپ در ایران به پنج قرن پیش از میلاد مسیح یعنی به دوران پادشاهان هخامنشی و مهرهای سلطنتی میرسد که برای تأیید احکام و فرمانهای حکومتی از آنها استفاده میکردند. در قرن دوازده تکنولوژی ساخت و صنعت کاغذ به اروپا رسید.در قرن سیزده برای نخستین بار حروف فلزی برنز در چین و ژاپن طراحی شد که قدیمی ترین این نمونه به سال های ۱۳۹۷ میلاد مسیح می رسد.

برای خرید کارتن نکاتی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنیم که در ادامه این نکات را بررسی می کنیم . چاپ افست معمولا کل سطح کارتن را می پوشاند اما لزومی برای آن وجود ندارد. به گونه ای که مطالب مهم خودشان را برروی آن حک می کردند و سپس با قراردادن در جوهر و سپس آن سطح را برروی کاغذ قرار می دادند. این سبک جعبه مقوایی را میتوان طبق محصولات شما طراحی کرد، این نظر شماست که میخواهید تنها یک کالا را در این جعبه به نمایش در آورید یا هزینهها را کاهش دهید و چند کالا را در یک جعبه بچینید. این سبک از طراحی برای افزایش استحکام و قدرت جعبههای مقوایی ست و بسته بندی ایمن و مطمئن محصولات سنگین را میسر میسازد. در این قسمت باید گفت شیت های تولید شده از ۸۰ درصد خمیر مرغوب و ۲۰ درصد ضایعات تولید میشوند اما در مورد ورق ایرانی برعکس این موضوع است یعنی ۲۰ درصد خمیر و ۸۰ درصد ضایعات است به همین دلیل شما هنگام باز کردن کارتن پستی محصولات سبک تر لاینر داخلی نرم تری را احساس می کنید.

خرید کارتن 5 لایه

همچنین گروه تولیدی کارتن چاپ با امکان ثبت سفارش در سایت شرایط بهتر و راحت تری را برای صنایع تولیدی کشور فراهم کرده است. در تولید و چاپ کارتن در مجتمع چاپ و کارتن سازی سالوک از بالاترین کیفیت متریال استفاده می شود و در اکثر مواقع از کرافت درجه یک برای سینگل استفاده می شود و رویه کار هم از مقوای پشت توسی درجه یک بازار که در حال حاضر مقوای کره ای (کشور کره) است استفاده می نماییم. نحوه ابداع و اختراع صنعت چاپ کاملا مشخص نیست با این که اروپایی ها آن را از آن خود می پندارند اما با توجه به شواهد موجود مبدا پیدایش این صنعت کشور چین می باشد.

سفارش چاپ و بسته بندی

در جوامع دیگر همچون چین و مصر از تمبرهای کوچک برای چاپ برروی سطوح و پارچه استفاده می کردند. برای کارتن های اندازه متوسط می توانید پرده های چین دار، پتو، بالش، لوازم التحریر، لوازم مدرسه و … پروا داشته باشید که برای انتخاب کارتن ثابت پسندیده باید ابعاد آن را باره توجه قرار دهید و آن را متناسب با اندازه فرآورده گزینش نمایید لغایت آسانی در ترابری برای شما دو چندان شود. اتصال می تواند از هر طرف به اندازه حداقل ۳۵ میلیمتر ادامه یابد مگر اینکه این اندازه ها مورد توافق طرفین ذینفع باشد. نوار چسب مورد استفاده برای درب بندی کارتن می تواند از نوع نوار چسب کاغذی ، پلاستیکی ، پارچه ای مناسب و یا منگنه بوده و نوع نوار چسب باید طبق توافق طرفین ذینفع باشد. فاصله بین دوخت ها (منگنه ها) در یک خط حداکثر ۶۰ میلیمتر و یا بنا به توافق طرفین ذینفع باشد .

شما مشتریان عزیز میتوانید از کارتن های اماده شرکت کارتن مارکت در هر مصارفی استفاده کنید. بنابراین نگاهی خواهیم داشت به برترین شرکت های چاپ و جعبه سازی در ایران تا با آن ها به طور کامل آشنا شویم و نقاط قوت و ضعف هرکدام را بررسی کنیم. در سال ۱۴۶۵ یک هنرمند آلمانی گراور سازی با قلم را ابداع کرد. این نوع از انواع جعبه مقوایی از جنس مقوای موجدار بوده و به صورت خام در رنگهای سفید و قهوهای موجود میباشند اما بسته به میل شما میتوان تصاویری راهم بر رویشان چاپ کرد. در قرن هفتم میلادی کتاب کوچکی که در آن مطالبی از متون انجیل یوحنا به زبان یونانی بود در تابوت گذاشته شد که محققان موفق شدند جسد اورا که در کلیسایی در بریتانیا قرار داشت نبش قبر کنند و این کتاب با ارزش را از آن خارج نمایند و در حال حاضر کتاب انجیل کاتبرت قدیمی ترین کتاب اروپایی محسوب می شود.

این جعبهها به صورت صاف و تا نخورده عرضه میشود و شما میتوانید کالای مورد نظر خود را در مرکز آن قرار داده و دیوارههای جعبه را دور تا دور آن تا کنید تا کالا در میان آن محصور شود، برای محکم کردن بسته بندی خود میتوانید دست به دامن چسب مایع یا نوار چسب شوید. بدین منظور ابتدا نقش اولیه به یک لایه بی رنگ منتقل شده و در نهایت از آن لایه بر روی سطح نهایی مثلا کاغذ منتقل می شود. واژهٔ چاپ و صورت قدیمیتر آن «چهاپ» را برگرفته از واژهٔ مغولی چاو دانستهاند که به معنای «فشردن سطحی بر سطح دیگر» است.

چه چیزی در مورد چاپ روی کارتن Right است

چاپ در لغت به معنای نقش، اثر، مُهر و نشان است و در متون مختلف کلمات طبع، باسمه، و تافت بهعنوان مترادف آن بهکار رفته است. در این نوع چاپ روی کارتن ، کلیشه های ژلاتینی قابل انعطاف استفاده می شود و کلیشه ی حاوی طرح برجسته با کارتن و جعبه مقوایی تماس مستقیم دارد (چاپ مستقیم).

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کارتن سه لایه دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما